GEZOCHT! CHOCOHOLICS & COOKIEMONSTERS..... - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Marcel en Yvonne Donkelaar - WaarBenJij.nu GEZOCHT! CHOCOHOLICS & COOKIEMONSTERS..... - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Marcel en Yvonne Donkelaar - WaarBenJij.nu

GEZOCHT! CHOCOHOLICS & COOKIEMONSTERS.....

Door: Marcel & Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Yvonne

23 Oktober 2012 | Nederland, Culemborg

Droom jij over extra grote bonbons? Of kan je dag niet meer stuk na een overheerlijk vers gebakken koekje? Bestel dan nu je typisch Utrechtse lekkernij en steun daarmee ons goede doel!
Bang voor overtollige calorieën? Maak je vooral geen zorgen. Deze verdwijnen als sneeuw voor de zon wanneer jij een gratis toegangskaart wint en de 465 treden van de Utrechtse Dom mag trotseren. Eenmaal boven wacht er een prachtig uitzicht over de stad. Plaats nu snel je order, geniet in december van je met zorg bereide heerlijkheid, en wie weet ga jij er straks met een gratis Domtoren bezoek vandoor!

Onze speciale dank gaat uit naar Banketbakkerij Theo Blom & Toerisme Utrecht Domtoren die hun medewerking hebben verleend aan deze actie. Per verkocht item doneren we €2 aan
Vulnerable Initiative Integrated Uganda.

Wij gooien al onze charmes in de strijd om zoveel mogelijk te verkopen. Wil je ons helpen? Verspreid deze boodschap dan royaal. Onze dank hiervoor is groot.

Download hier de volledige pdf van onze actie inclusief de spelregels:

Weebale! Marcel & Yvonne